PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - jak zacząć? › Re: Informatyk - jak zacząć?
  • Data: 2004-04-19 08:00:12
    Temat: Re: Informatyk - jak zacząć?
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Chmielewski wrote:

    > A moze po prostu Twoj wyjatek potwierdza ogolna regule ?

    Byc moze. Ale wszystko zalezy od charakteru czlowieka, jego motywacji,
    tego, czy ma sprecyzowane cele zyciowe i czy potrafi do nich dazyc.

    Wiesz, i po studiach mozna byc kiepskim informatykiem. A czasem bez
    studiow mozna byc specjalista w danej dziedzinie. Obecnie zyjemy w
    czasach, w ktorych czlowiek nie wykonuje przez cale zycie jednej pracy i
    nie pracuje w jednym zawodzie. Czasem trzeba sie przestawic i wtedy nie
    do konca ma znaczenie, jaka szkole ktos 15 lat temu skonczyl.

    ..:: fabio