PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - Łodź administrowanie w średniej wielkosci firmie /ile mozna zarobic?/ › Re: Informatyk - ŁodĽ administrowanie w ?redniej wielkosci firmie /ile mozna zarobic?/
  • Data: 2004-10-28 13:05:13
    Temat: Re: Informatyk - ŁodĽ administrowanie w ?redniej wielkosci firmie /ile mozna zarobic?/
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AB zapodał(a):

    > czepiasz sie i tyle ;)

    a tam się czepia. Odpada, zanim pojawił się na rozmowie
    kwalifikacyjnej:
    - nie potrafi nawet prostego programu skonfigurować (Outlook Express)
    a co dopiero administrować? wolne żarty
    - nie potrafi się podpisać - więc coś ma do ukrycia

    Do tego taki 'kwiatek' ortograficzny...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl