PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy / sklep internetowy / upadek rynku (długie) › Re: Informatycy / sklep internetowy / upadek rynku (długie)
  • Data: 2002-08-24 17:05:34
    Temat: Re: Informatycy / sklep internetowy / upadek rynku (długie)
    Od: "Rafal Neumann" <a...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

    \

    > Nie marzy mi sie monopol, chodzi mi o coś innego - wytłumaczę to przez
    > analogię do samochodów. W polskim Internecie jeździ wiele 'samochodów' z
    > pedałami zamiast silnika, ludzi to kupują i myślą że nabyli najnowszy
    model
    > ferrari - brak jest w Polsce świadomości jakości tego typu produktu -
    > samochodu tak wyglądającego nikt nie kupi, ale sklepów internetowych -
    cała
    > masa :-)

    zgodnie z ta logika powinno sie zakazac produkcji wszystkich tanszych
    rzeczy - bo przeciez klient kupujac buty za 20zl mogl pomyslec ze kupuje
    adidasy za 300zl
    (no i stala mu sie wielka krzywda) jesli nie bedzie zadowolony nastepnym
    razem kupi drozsze jesli bedzie to lub nie stac go na inne to pozostanie
    przy butach za 20zl

    Nie chodzi mi tylko o ceny - chodzi mi o to co ludzie wpuszczają w Internet
    jako "dobre" produkty....

    w psim interesie klienta nalezy sprawdzic czy produkt dziala wlasciwie - nie
    mozesz miec pretensji ze ludzie produkuja buble i chce je sprzedawac - to
    klienta nalezy wybor oferty - nie znaczy to takze ze wszystkie tanie oferty
    sa zle - wrecz przeciwnie - przeciez moze trafic sie "okazja" lub produkt
    profesjonalny za duzo nizsza cene

    Rafal Neumann