PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabiają doradcy klienta biznesowego- › Re: Ile zarabiają doradcy klienta biznesowego-
  • Data: 2006-02-24 21:18:04
    Temat: Re: Ile zarabiają doradcy klienta biznesowego-
    Od: "exit" <josh11<>@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:dtmo5g$3ge$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ile zarabiają doradcy klienta biznesowego- chodzi mi o branże
    > telekomunikacyjną (np. u operatora komórkowego)

    roznie,w zaleznosci od firmy.

    Jesli jestes dobrym handlowcem to ok 4500 brutto podstawy + premia(prowizja)
    w zaleznosci od kontraktu srednio 3-5 tys brutto m-c.
    (nie bede pisal o prowizjach rzedu 27000) ale to akurat na przykladzie rynku
    Warszawskiego.

    Na przykladzie operatora ,,nie komorkowego,,

    pozdrawiam
    exit