PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za wizyte domowa u znajomego i czy w ogole brac za to pieniadze? › Re: Ile za wizyte domowa u znajomego i czy w ogole brac za to pieniadze?
  • Data: 2004-10-28 17:44:22
    Temat: Re: Ile za wizyte domowa u znajomego i czy w ogole brac za to pieniadze?
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Greg" <o...@o...op.pl> napisał w wiadomości
    news:clra63$nrn$1@news.onet.pl...

    > Dla nich to może być "ale kolega - raz na
    > ruski rok proszę go o pomoc, a on chce abym mu za to płacił". Dla nich to
    > "raz na ruski rok", a ja mam kolegów wielu oraz czas dla siebie (wymiar
    > który nie jest z gumy). Jak Wy postępujecie w takich sytuacjach?
    > pozdrawiam

    wlasnei zalezy od czestosci i rodzaju zlecen

    u dobraego kolegi w firmie - normalne stawki pogotowia komp +dodatek za
    expres łykend taxi, noc ;)
    w przypadkach notorycznych [są artyści ;)] - jak wyzej

    reszta - gratis w ramach wolnego czasu itp przyslugi...

    wszystko jest kwestią priorytetow

    i ukladow miedzyludzkich..

    Piotr Żebrowski