PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle skasować za strone ? › Re: Ile skasować za strone ?
  • Data: 2005-03-02 07:43:15
    Temat: Re: Ile skasować za strone ?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 02 Mar 2005 08:31:13 +0100, na pl.praca.dyskusje, Wojciech Jakóbczyk
    napisał(a):

    > pare tygodni siedzenia nad prosta strona z cms? nie zartuj :)
    > pierwszy lepszy student zrobi to w 3 dni i skasuje pare stow :)

    Wiecie co, jesli firma zajmujaca sie nieruchomosciami wezmie studenta ktory
    im postawi jakiegos jPortala za 200zl (+jakies 800zl za sam jPortal) to ja
    przepraszam, ale nie mowcie ze dzis wszyscy jestesmy informatykami jak ktos
    wczesniej zauwazyl, bo takie myslenie wlasnie swiadczy ze sie Wam wydaje =)

    Taka strona owszem - bedzie moze i chodzic. Moze i bedzie sie dala
    aktualizowac, ale generowanie przez nia sprzedazy bedzie nizsze niz gdyby
    zrobic prosta wizytowke z fizycznym adresem firmy, bo zapewne adres ten
    bedzie ukryty w 50 podmenu.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl