PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle skasować za strone ? › Re: Ile skasować za strone ?
  • Data: 2005-03-02 11:24:38
    Temat: Re: Ile skasować za strone ?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 2 Mar 2005 11:47:12 +0100, na pl.praca.dyskusje, YamUasica napisał(a):

    > klient placi i wymaga
    > flash sie stal standardem

    Fakt, dwa razy przez to (chyba) nie dostalem pracy.
    Ale nie bylo mi zal, bo jak ktos mowi ze strony calkowicie flashowe sie
    pozycjonuje rownie prosto jak te XHTML+CSSowe to mnie smiech bierze.

    > a osobiscie uwazam, ze wystarczy CSS zeby storna bila ladna

    Tez tak uwazam. Robimy wlasnie totalnego OT ale co tam. Moze jacys
    pracodawcy tez tu bywaja i moze zapali sie taka lampka ze rzucajac
    marketingowo modnymi nawzami technologii niekoniecznie znajda dobrego
    webmastera-pracownika.

    Moja obecna firma tez cos zagadywala zeby flasha wstawic bo to dobrze miec,
    ale robie im bez i sa szczesliwi (o flashu juz nikt nie wspomina i
    kompleksow wzgledem konkurencji tez nie maja =) ).

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl