PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle skasować za strone ? › Re: Ile skasować za strone ?
  • Data: 2005-03-02 09:58:13
    Temat: Re: Ile skasować za strone ?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 02 Mar 2005 08:46:38 +0100, na pl.praca.dyskusje, Wojciech Jakóbczyk
    napisał(a):

    > rozwin prosze mysl...
    > uwazasz ze "informatykiem" jest ten kto proponuje rozwiazanie
    > najdrozsze, najbardziej skomplikowane itd. a majace sie nijak do
    > prostych potrzeb klienta?

    Nie, troche sie zdenerwowalem i moze zbyt unioslem w myslach, ale nie w tym
    rzecz byla.

    Po prostu sprawa jest taka, ze strony to zeczywiscie kazdy zrobic umie kto
    wie ze w pakiecie office'a jest tez czesto Front Page.
    A i pierwszego z brzegu CMSa mozna przysposobic i strone napisac.

    Ale wszystko to rozwiazania zazwyczaj zupelnie nieprofesjonalne i nie
    przyniosa zamierzonego efektu. Sam wiem jak po paru latach siedzenia w
    webmasteringu nagle tworzac komercyjny projekt obudzilem sie ze tak
    naprawde nie mam szerszego pojecia jak sie do tego zabrac, jak bedzie
    wygladac typowy klient i jego oczekiwania co do informacji zawartych na
    stronie... w ogole wszystko jest proste dopoki sie za to nie zabierze. A
    potem sa takie strony, ze wlos sie jerzy na glowie.

    Po szczegoly na http://osiolki.net zapraszam ;)

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl