PracaGrupypl.praca.dyskusjeILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0 › Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0
    From: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA v2.0
    Date: Mon, 20 Dec 2004 22:01:41 +0000 (UTC)

    On 2004-12-17, Michał Szeląg <l...@w...pl> wrote:
    > Chcę wiedzieć na czy mi dobrze czy mi źle!
    Jak Ci wystarcza na życie, spłatę kredytów, trochę przyjemności i jeszcze
    możesz co nieco odłożyć, to Ci dobrze.
    Natomiast jeżli to, czy jest Ci dobrze czy źle chcesz oceniać tym, czy inni
    zarabiają mniej lub więcej od Ciebie, to ja Ci tylko współczuję. Naprawdę.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Mogę Ci rzucić kilkoma kwotami, jakie zarabiałem miesięcznie przez okres
    dłuższy niż pół roku jako administrator/programista/szkoleniowiec.
    400PLN, 700PLN, 1.2k, 1.8k, 2.5k, 2.8k, 3k, 6k. No dobra, te 400 i
    700PLN to było 8 lat temu :) I jak? Dobrze Ci, czy źle?

    PS2. Niestety, podana powyżej kolejność nie jest chronologiczna...
    --
    zjadłam ruskie i barszcz ukraiński.
    ciekawe czy od tego dostanę automatycznie złotych zębów