PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalive - prosze o opinie › Re: Herbalive - prosze o opinie
    From: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Herbalive - prosze o opinie
    Date: Wed, 06 Oct 2004 09:00:56 +0200

    Dnia 06 paź 2004 w liście [news:cjv8o7$pn1$1@inews.gazeta.pl]
    Mariusz 'BB' Trojanowski [m...@a...in.sig] napisał(a):

> [...]
    > cały bagażnik produktów Herbalife, wracam do W., sprzedaję za
    > 2*X/kg. Czy zostałem oszukany? Ja tak nie uważam. Czy oszukałem
    > klientów? Nie sądzę, kupili to, co chcieli, za cenę, którą
    > zgodzili się zapłacić.
    >
    > 2. Zrobiłem powyższy interes raz czy dwa, ale w końcu znudziło mi
    > się jeżdżenie do W. z bagażnikiem prochów Herbalife i wtajemniczam
    > w interes miejscowego organistę. Teraz on zaopatruje W. i zarabia
    > na tym, a ja, zgodnie z zasadami MLM dostaję jakiś procent nie
    > kiwając nawet palcem. Czy zostałem oszukany? Czy oszukałem
    > organistę? Czy należymy do jakiejś sekty?

    Chodziło mi o sposób werbowania jeleni, który, jakby tego nie ująć,
    polega na totalnej ściemie o doskonałości firmy i samych produktów.
    Roztaczana jest świetlana przyszłość w stylu: "poświęcisz dwie godziny
    dziennie - staniesz się milionerem". Jest to dosyć naiwne, ale zawsze
    się znajdą ludzie, którzy na to polecą. Nie każdy przecież jest na tyle
    oblatany, że zauważy że te ich piękne wizje są tylko socjotechniczną
    nowomową.
    ZTCW ludzie, którzy w tym siedzą i zarabiają, to po prostu cwaniaczki,
    którzy umieją wykorzystywać ludzi, w mniejszym lub większym stopniu. A
    zwykłym akwizytorom na dole piramidki pozostaje potem picie herbatek
    odchudzających, bo nikt tego nie chce kupic.

    Jest taka książka: "Amway" Jerzego Sławomira Maca, który opisuje w niej
    Amwaya i sposób postępowania ludzi tam pracujących. Polecam uwadze.

    > Tak samo Herbalife, pisze zapewne coś w rodzaju: "JEŚLI wciągniesz do
    > swojej siatki tylko 10 dystrybutorów, a każdy z nich wciągnie
    > następnych 10 (itd, itd), a każdy będzie sprzedawał tylko za 100
    > zł miesięcznie to zarobisz na tym XXX zł co miesiąc, zupełnie za
    > darmo". Czy to prawda? Taka sama, jak w każdej innej reklamie.

    Ktoś kiedyś policzył (może w/w Sławomir Mac), że gdyby ten schemat był
    prawdziwy, to szybko by ludzi na świecie zabrakło.

    > Każdy ma swój rozum i może z niego korzystać lub nie.

    Oczywiście. Ale nie każdy ma materiał do wyprowadzania wniosków. Po co
    się przejechać osobiście, jak wielu zrobiło to przedtem? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki