PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalive - prosze o opinie › Re: Herbalive - prosze o opinie
    From: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Herbalive - prosze o opinie
    Date: Tue, 05 Oct 2004 22:34:17 +0200

    On 10/5/2004 7:41 PM, Rafał Wawrzycki wrote:

    > W skrócie: oszuści i piramida MLM. Poczytaj archiwum.

    Nie przesadzasz? Owszem, MLM, ale nie sądzę, żeby oszukiwali w jakiś
    szczególny sposób. W skrócie każdy system MLM (w tym Herbalife) polega
    na tym, że są dwa sposoby zarabiania:
    - sprzedajesz towar, zarabiasz marżę;
    - wciągasz innych, aby sprzedawali, dostajesz procent od ich obrotu.

    Jeśli więc masz klientów na towar oferowany przez MLM, to sprawa jest
    prosta: kupujesz taniej, sprzedajesz drożej, zarabiasz. Co prawda
    niewielu (chyba) wierzy jeszcze w cudowne własności produktów
    sprzedawanych przez Herbalife, ale może znasz jakąś niszę, gdzie znajdą
    się klienci.
    Plusem są niewielkie inwestycje początkowe i związane z tym straty,
    jeśli nic się nie uda sprzedać - zazwyczaj firma żąda tylko
    kilkudziesięciu złotych wpisowego, ewentualnie zakupienia jakiegoś
    początkowego pakietu produktów. W ten sposób MLM zarabia chociaż tyle na
    każdym wchodzącym do sieci.

    Jeśli nie masz klientów ani pomysłu, jak ich znaleźć, tylko nastawiasz
    się na wciąganie znajomych na dystrybutorów do "swojej piramidki" to
    zapomnij o tym:
    - ludzie, którzy świadomie chcieli mieć coś wspólnego z MLM spróbowali
    już swoich sił,
    - niektórzy mogą dać się wciągnąć, bo ulegną Twojemu zapałowi, ale
    szanse na wygenerowanie przez nich jakichś zysków są znikome,
    - większość znajomych po prostu zacznie Cię unikać.

    Niektórzy twierdzą, że Herbalife oszukuje, twierdząc, że dzięki ich
    produktom można schudnąć czy poprawić stan zdrowia. Nie wiem, nie
    używałem. W archiwum grup pl.mics.dieta czy pl.rec.uroda na pewno
    znajdziesz dużo opinii na te tematy.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Niechże pan schowa swoją rozpaczliwą chustkę i przestanie wycierać nos