PracaGrupypl.praca.dyskusjeHURA! Początki końca socjalizmu w prawie pracy › Re: HURA! Początki końca socjalizmu w prawie pracy
  • Data: 2010-03-18 15:29:11
    Temat: Re: HURA! Początki końca socjalizmu w prawie pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrnhq3pcf.bb.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > Myślę, że większość firm w których właściciele zarabiają > 60% średniego
    > jest całym sercem za ryczałtowym ZUSem ustalonym na obecnej wysokości
    > (ja np. też), bo w efekcie zostaje im więcej pieniędzy w kieszeni.
    Niezwykle zaskoczyła mnie teza, że ktoś jest całym sercem za rozwiązaniem,
    dzięki któremu będzie miał więcej pieniędzy w kieszeni.

    > Natomiast obecna konstrukcja zniechęca do drobnej przedsiębiorczość.
    To okropne.

    > W Polsce bardzo mało kto ma odwagę bawić się w napisanie programu
    > i rozdawanie go na zasadzie dobrowolnej odpłatności,
    Ale za to tydzień broniliśmy Westerplatte, niszczyciel ORP Piorun strzelał
    do pancernika Bismarck, brygada strzelców karpackich zdobywała Monte
    Cassino, a generał Skalski, as lotnictwa z bitwy o Anglię i walk w Afryce
    umarł w przytułku.
    Nie słyszałem aby ktoś poległ bohatersko pisząc jakiś tam kodzik.

    > Jaki jest też odsetek
    > pracujących legalnie niań, czy korepetytorów?
    Nie wiem.
    Nie wiem też ile kurew ma branżową DG.

    > Tego typu drobną działalność zabijają właśnie wysokie koszty początkowe,
    > jak również zbyt skomplikowane regulacje prawne, momentami strasznie
    > niejasne.
    Mój boże, jakie nieludzkie jest to prawo...

    --
    Jotte