PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPy › Re: Dzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPy
  • Data: 2006-04-14 07:53:39
    Temat: Re: Dzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPy
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ludzie nie chca brac zbyt slabo platnej pracy, bo przy pewnej wysokosci
    > pensji wolny czas i brak stresu jest dla nich bardziej wartosciowy niz ta
    > pensja.

    Co Ty chrzanisz Immona!?
    Ostatnio w Krakowie pomagalem przez dwa miesiace kolezance szukac prace dla
    niewykwalifikowanego. Przygotowalem jej swietne CV, wyslalismy tego chyba ze
    100, i wcale nie na chybil-trafil. Byla tylko na jednej rozmowie o prace, na
    której na jedna godzine zaprosili chyba ze 30 osób. Pozostali sie wogóle nie
    odezwali, mimo, ze nie bylo wogóle mowy o pensji.

    Z innej beczki:
    Ja mam odwrotna sytuacje. jestem programista i ostatnio do mnie zglosila sie
    jakas pani z firmy rekrutacyjnej, ze jest zainteresowana moja osoba i jezeli
    jestem tez zainteresowany, to zebym dal znac, to umówi spotkanie.
    Odpowiedzialem, ze chetnie i... cisza od trzech tygodni.

    Wiec moje zdanie jest takie: nie ma pracy dla niewykwalifikowanych, a
    przynajmniej niektóre firmy rekrutacyjne sie slabo staraja. Dlatego nie moga
    znalezc pracowanika.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"