PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoradca Finansowy ING-czy ktoś może miał z tym styczność › Re: Doradca Finansowy ING-czy ktoś może miał z tym styczność
  • Data: 2003-09-12 16:00:53
    Temat: Re: Doradca Finansowy ING-czy ktoś może miał z tym styczność
    Od: tester Xnews <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w <news:1a8d.00000577.3f609d9e@newsgate.onet.pl>
    andrzej napisał(a):

    > Mam pytanie do grupowiczów
    > Na czym polega praca jako Doradca Finansowy ING . Byłem już na
    > jednej rozmowie, zadzwonili zaprosili mnie na drugą. Ile trwa
    > proces rekrutacji, może wiecie? A może ktoś miał już doczynienia z
    > tą Firmą. Wydaje mi się, ze te rozmowy to zwykła ściema...

    Proces rekrutacji wygląda następująco:
    1. Miesiąc szkolenia, 4-5 godzin dziennie.
    2. Egzaminy, na jednym z nich okazuje się czy nadajesz się na Doradcę
    (masz przez 6 m-cy 2500 zł), czy na Agenta (żadnych gwarantowanych
    pieniędzy).
    3. Kolejny miesiąc szkoleń.
    4. Dostajesz licencję i załatwiasz następujące rzeczy:
    - założenie działalności gospodarczej - 100 zł.
    - świadectwo niekaralności - 50 zł.
    - dwa razy znaczki skarbowe w cenie około 80 zł.
    5. Podpisujesz umowę. Jeśli jesteś Doradcą również załącznik ze
    szczegółami warunków wypłaty pieniędzy. O tym czy dostaniesz 2500 zł.
    Decyduje czy wyrobisz normy sprzedaży. W pierwszym miesiącu musisz
    podpisać jeden wniosek do ubezpieczenia i 4 deklaracje OFE. W pierwszym
    miesiącu trudno to zrobić, więc można go mieć potraktowany ulgowo. Ale
    trzeba to nadrobić w drugim.
    Kolejna kwestia: prowadząc własną działalność gospodarczą musisz
    opłacać samodzielnie ZUS, około 650 zł. Musisz to zapłacić do 10-go
    następnego miesiąca. Czy zostanie Ci przyznana w ING gwarantowana
    podstawa za ten miesiąc (dotyczy Doradców Finansowych) dowiesz się w
    okolicach 15-go.
    Generalnie, jeśli jesteś zainteresowany gwarantowaną podstawą, to
    dostaniesz ją po około 4 m-cach, od rozpoczęcia szkolenia. Do tego
    czasu musisz zainwestować z własnej kieszeni 1000 zł. A te 2500 zł.
    jest kwotą brutto, po odjęciu VATu i podatku zostanie niewiele więcej
    niż połowa tej sumy.
    I tak to by w skrócie wyglądało.

    --
    domyslna sygnaturka

    pobierana jest z pliku podpis.txt okreslonego w
    Special >> Setup >> Identities >> Signature File