PracaGrupypl.praca.dyskusjeDodaj ogłoszenie - szukam pracy - gwarantowana odpowiedz › Re: Dodaj ogłoszenie - szukam pracy - gwarantowana odpowiedz
  • Data: 2004-10-21 17:36:51
    Temat: Re: Dodaj ogłoszenie - szukam pracy - gwarantowana odpowiedz
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "regiony_org" <i...@r...org> napisał w wiadomości
    news:04102119130567@polnews...

    > Dodawanie ogłoszeń Wolne jest od opłat.

    Jej, wlasnie mi sie uswiadomilo, ze taka Gazeta Koszerna np. puszcza
    ogloszenia ludzi poszukujacych pracy. A przeciez nie mozna pobierac oplat od
    osob poszukujacych pracy. Pewnie jest jakis kruczek...

    Swoja droga ten przepis to klasyczny przejaw polityczno-urzedniczej glupoty.
    Jezeli za profesjonalne dzialania rekrutacyjne placa pracodawcy to firmy
    dzialaja w interesie wysykiwaczy kapitalistow. Oczywiscie w imie obrony praw
    i ulatwiania zycia pracownikow...

    Nie mowiac o tym, ze nie nie moge sobie legalnie wydac wlasnych pieniedzy na
    zlecenie znalezienia pracy dla mnie, tak by priorytertem poszukiwan byly
    _moje_ potrzeby i oczekiwania.

    szomiz
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P