PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo prowadzacych rekrutację › Re: Do prowadzacych rekrutację
    From: a...@t...waw.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do prowadzacych rekrutację
    Date: Tue, 27 Jul 2004 08:27:08 +0200

    Jeżeli człowiek dostaje mail'a i nie jest to spam tylko odpowiedź na
    ofertę, to kultura wymaga odpowiedzieć cokolwiek (Dzięki, sorkam, jutro
    itd.). NIe piszę tutaj o auto potwierdzeniu.
    Z drugiej strony przy dzisiejszym rynku pracy napływa czasami nawet
    kilkaset ofert i odpowiadanie staje się kłopotliwe (chiciaż ktoś wymyślił
    auti-odpowiedź), mam wię też trochę wyrozumiałości dla HR'ów.
    Absolutnie nie zgadzam się, aby prośba o potwierdzenie
    dostarczenia/przeczytania była chamowata. Jeżeli wysyłasz odpowiedź na
    ofertę pracy i nie interesuje Cię, czy doszła czy nie, to coś lekko
    dziwnego.

    Kula