PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy › Re: Do informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do informatykow - jak dlugo szukaliscie ostatnio pracy
    Date: Thu, 2 Feb 2006 10:19:55 +0100

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    news:drr08d$8cu$1@inews.gazeta.pl...

    > IMO to jest związane z byciem dobrym specjalistą. Przynajmniej w wielu
    > branżach.

    Tak i nie, informatyka jest w pewnym sensie dziedzina scisla (lub za taka
    uchodzi). Ja osobiscie jestem humanista, ale znam paru ktorzy sa klasycznymi
    mrukami. Dobrzy technicznie, sympatycznie, ale nie potrafiacy sie sprzedac.
    Zatem zalezy, kim dla nas jest dobry specjalista. Pracowalem np. dla
    Francuzow i dla nich mogles w ogole sie nie odzywac, aby robota byla
    zrobiona, teraz pracuje dla Amerykanow i u nich jest na odwrot. Umiec mozesz
    mniej, nauczysz sie, ale musisz byc komunikatywny, powiedzialbym, ze miekkie
    skilsy tu wygrywaja. Mysle, ze bardzo cięzko znalezc kogos, kto laczy wode i
    ogien, jest humanista i technicznym w jednym, i ktos kto ma braki w ktoryms
    z wyzej wymienionych skilsow wcale nie musi byc kiepski, prawda?
    pozdr
    /p