PracaGrupypl.praca.dyskusjeDługotrwałe zwolnienie lekarskie, a koniec umowy o prac › Re: Długotrwałe zwolnienie lekarskie, a koniec umowy o prac
  • Data: 2009-05-22 14:47:11
    Temat: Re: Długotrwałe zwolnienie lekarskie, a koniec umowy o prac
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jackare pisze:

    > 80% średniego wynagrodzenia z 6 miesięcy poprzedzających pierwsze
    > zwolnienie lekarskie w danym roku kalendarzowym. Kiedyś tak było, teraz
    > mogło się coś zmienić, np średnia z 12 miesięcy. Nie wiem.

    Z 12 miesięcy ;) Zmiana od lutego 2005r.

    > po 180 dniach zwolnienia możesz się ubiegać o zasiłek rehabilitacyjny
    > jeżeli są rokowania powrotu do zdrowia. ZR jest niższy niż zasiłek
    > chorobowy. 180 dni zwolnienia to limit roczny a nie limit na jedno
    > zwolnienie z pewnymi zastrzeżeniami

    182 dni i jest to limit okresu zasiłkowego (gdyby np. zwolnienie
    trwało na przełomie roku).

    Świadczenie rehabilitacyjne przez pierwsze 3 miesiace to 90%, potem
    75% i moze trwać maksymalnie przez 12 miesięcy

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --