PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie mowią "dlaczego nie dostało się pracy??" › Re: Dlaczego nie mowią "dlaczego nie dostało się pracy??"
  • From: "Tomasz" <t...@n...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego nie mowią "dlaczego nie dostało się pracy??"
    Date: Tue, 12 Apr 2005 22:05:24 +0100

    "Shady" <s...@p...nospam.fm> wrote in message
    news:bMR6e.1688$0z2.47@news.chello.at...
    > Przez ostanie 2 miesiące przechodziłam rekrutacje. Przez ostatnie dwa
    > miesiące żyłam nadzieją. Aż do wczoraj kiedy usłyszałam, że dziekują
    > jednak wybrali tą drugą osobe.. (bo na ostatnim etapie zostały tylko 2).
    > I standardowy tekst: "Niestety nie możemy powiedzieć dlaczego Pani nie
    > dostała tej pracy"
    > No własnie dlaczego?? Czy to ze zaszłam tak daleko w rekrutacji nie
    > powinno być jednoznaczne z tym, iż powinnam zostać poinformowana dlaczego?
    > Przecież to żadna tajemnica, tym bardziej ze sam fakt ze doszłam tak
> [...]

    a czy taka odpowiedz by was zadowolila:
    Wybralismy kandydata ktorego wyksztalcenie i doswiadczenie jest blizsze
    stawianym przez nas wymaganiom.
    Z taka trescia bardzo czesto mozna sie spotkac w UK. Juz dwa razy dostalem
    taka odpowiedz po ponad 1 miesiecznej rekrutacji(jedna rozmowa + dwa etapy
    sprawdzajace umiejetnosci, po kazdym etapie wydawalo mi sie ze lepiej juz
    nie moglo byc)
    Ale nie poddalem sie.