PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie mowią "dlaczego nie dostało się pracy??" › Re: Dlaczego nie mowią "dlaczego nie dostało się pracy??"
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego nie mowią "dlaczego nie dostało się pracy??"
    Date: Tue, 12 Apr 2005 20:59:49 +0200

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
    news:xpU6e.1809$0z2.1097@news.chello.at...
    > Moze faktycznie masz racje, ze niektórzy kandydaci nie potrafią przyjąć
    > krytyki i dlatego nie informuje się ich o przyczynach nie przyjęcia....

    A jak juz ktos ma polityke informowania i twardo sie jej trzyma, to czesto
    nie mowi prawdy i stosuje kilka uniwersalnych wytrychow, bo powiedzenie
    prawdy byloby czasami wchodzace na czyjs osobisty teren i sprawiajace
    przykrosc, a wiec daleko bardziej niekulturalne niz milczenie. Dotyczy to na
    przyklad bledow w doborze stroju albo w kulturze zachowania kandydata. Na to
    Ci moga zwrocic uwage znajomi i rodzina, ale obca osoba bedaca z Toba w
    oficjalnych stosunkach wedlug obowiazujacego savoir-vivre'u - nie.

    > Ech.. nie zmienia to jednak faktu, ze jest mi cholernie zle z tym
    > wszystkim, 1.5 miesiaca rekrutacji, 1.5 miesiaca nadziei i taki kop na sam
    > koniec :(
    Co nie zabija to wzmacnia :). (Mam nadzieje, ze nie bylo tak, ze przywiazana
    do tej jednej nadziei porzucilas na te 1,5 miesiaca wszystkie inne zabiegi
    szukania?)

    I.