PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego europa zachodnia jest taka obludna??? - sprostowanie › Re: Dlaczego europa zachodnia jest taka obludna??? - sprostowanie
    From: "Maciej W" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego europa zachodnia jest taka obludna??? - sprostowanie
    Date: Sun, 22 Jun 2003 14:48:56 +0200
    Sender: m...@o...pl@dial-5554.wroclaw.dialog.net.pl

    > Nie dziecko od tego zacznijmy, tylko zarodek, ktory przez kilka pierwszych
    > tygodni z medycznego punktu widzenia jest po prostu zlepkiem komorek - jedynie
    > kosciol uczynil wielka filozofie i uwaza ze to juz dziecko.

    po 1) co prawda nie jest to dyskusja na temat pracy
    po 2) - kto ustalil ze do np 4 tygonia mozna zabijac bo to nie dziecko a dzien
    pozniej juz nie mozna, jak mamy np wczesniaka i urodzi sie po 8 miesiacach to
    mozna go zabic bo to jescze zlepek komorek czy nie?
    wg mnie kobieta jest tak samo w ciazy w 1 tygodniu jak i w 30 i bez wzgledu na
    pore dla mnie jest to morderstwo.....

    > Jesli ta kwestie
    > mamy juz jasna to mozemy przejsc do sedna - czy panstwo ma prawo ingerowac w
    > decyzje o aborcji?

    "oczywiscie ze nie..." panstwo powinno przymykac oko na mordowanie ludzi.....

    > A moim zdaniem nie ma takiego prawa gdyz jest to tylko i
    > wylacznie decyzja kobiety i ewentualnie mezczyzny. Ich osobista decyzja,
    > rozwazona w ich sumieniu.

    a teraz moze zastanowmy sie nad cala istota aborcji....dlaczego mamy sie na nia
    zgadzac? bo ktos zapomnial zalozyc prezerwatywy? bo jak sie pieprzyl to nie
    myslal o tym za co kupi dziecku jesc? bo rodzice jakiegos gowniarza nie mieli
    czasu zeby go wychowac? bo ten goniarz byl na tyle tepy ze sam nie wiedzial ze
    uprawaijac sex mozna zajsc w ciaze? swietne usprawiedliwienia morderstwa....

    idac tym tokiem to moze pozwolimy na kradzieze.....no bo nie mam pracy, nie mam
    za co kupic jedzenie, no to bede kradl.....i to bedzie przeciez
    usprawiedliwione....bo skoro chcesz pozwolic na mordowanie bo ktos nie ma
    srodkow na utrzymanie dziecka, to tym bardziej na kradzierze jak ktos nie ma na
    jedzenie....

    przemysl to zanim cos napiszesz
    przemysl jakie jest dobre usprawiedliwienie zeby zabic to dziecko lub
    zarodek....
    mysle ze w okolicznosciach takich jak: kazirodztwo, gwalt, zagrozenie zycia
    matki, aborcja powinna byc dozwolona...
    pozdrawiam