PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB › Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
  • Data: 2002-07-24 08:56:27
    Temat: Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
    Od: "Vetch" <v...@m...pl.REMOVETHIS> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > ???
    > To ostatnie zdanie jest bez sensu.

    podobnie, jak Twoje zachwalanie biednego layou'tu GUI Javy.
    Co z tego, że można go zmieniać.
    I tak jest obleśny i nie dorasta do pięt środowiskom GUI
    systemów Windows, a szczególnie XP.
    A jakbyś się nie wysilał, to Java i tak nie gwarantuje
    100 % przenośności, więc Twoje hymny pochwalne
    wkładam na półkę z bajkami.

    > Zreszta to wszawa (destruktywna krytyka)

    uczę się od mistrza ;-)
    (patrz->swoje poprzednie posty :-)

    > -TROLEROW nie pozdrawiam

    więc "nie chce mi się z tobą gadać"