PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB › Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
  • Data: 2002-07-24 15:13:00
    Temat: Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
    Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak w temacie, po prostu dysponuje (w przerwach pomiedzy klepaniem
    > asp/html/sql) odrobinka czasu i duza doza checi na wgryzienie sie w temat no
    > wlasnie.., vb czy delphi? za 2 miesiace strace obecna robote i bede szukac
    > czegos nowego i w zwiazku z tym musze wybierac. Ze wszelkie sugestie jesli
    > tylko ktos bedzie laskaw mi udzielic z gory bardzo dziekuje!!
    >
    > arnie

    Moim skromnym zdaniem najlepszym wyjsciem jest VB + API + Cpp.
    Wiekszosc aplikacji pisze sie v VB bardzo szybko,
    a jak czegos nie mozna zrobic to trzeba napisac dll-a w Cpp.
    Do powaznych zastosowan Cpp jest niezastapiony.
    Duzym plusem sa takze funkcjie API, ktorych mozna
    uzywac w VB.

    Tak wiec na poczatek VB, potem stopniowo Cpp.

    Greewer