PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy tak moze karac Pracodawca ??? › Re: Czy tak moze karac Pracodawca ???
  • Data: 2004-03-23 21:53:44
    Temat: Re: Czy tak moze karac Pracodawca ???
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Dexter napisał:

    > Pracodawca ukaral nas wszystkim pozbawieniem wszystkich dotychczas nie
    > wykorzystanych godzin ( kazdy mial ich po kilkadziesiat )poniewaz
    > stwierdzil ze nie bedzie dochodzil kto i co tylko zabral kazdemu godziny do
    > wybrania.( nikt nie przyznal sie do szafki odziezowej -bezimiennej do
    > ktorej ma dostep praktycznie kazdy a tam znalazl produkowany towar )
    > Oczywiscie nic nikt z nas nie podpisywal zadnego oswiadczenia bo zreszta
    > Pracodawca oglosil to ustnie.

    a może to sam pracodawca podłożył ten towar, co by Wam nie oddawać
    godzin? Wiem, że to dziwne, ale w dzisiejszych czasach nic już
    zadziwić nie może.
    Swoją drogą, jak ja miałbym gościa, który kradnie, to za wszelką cenę
    chciałbym dowiedzieć się który to, żeby go po prostu zwolnić.

    > Mam pytanie czy jest jakas wykladnia ze mogl tak zrobic ???

    nie ma prawa tak zrobić.

    --
    Witiia