PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy przysługuje mi zasiłek? › Re: Czy przysługuje mi zasiłek?
    From: "Gotex" <N...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy przysługuje mi zasiłek?
    Date: Tue, 25 Mar 2003 20:46:00 +0100

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b4l0kg$j35$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > zasilek dla bezob tak, ale jesli kcesz przejsc na swiadczenie
    > przedemerytalne to juz nie da rady
    >
    > Jean
    > Zasiłek przysługuje Ci masz czas na zarejestrowanie się 6 miesięcy od
    chwili rozwiązania działalności.
    Potrzebne dokumenty
    a wyrejestrowanie działalności jest to dokument traktowany jak świadectwo
    pracy
    b.zaświadczenie z ZUSu że przez okres prowadzenia działalności odprowadzałaś
    składki wypełniasz w ZUSie taki kwit i czekasz 7 dni
    c.Wykreślenie REGONU
    d.NIP
    e.Wszystkie świadectwa pracy od początku kariery
    f.ostatnie świadectwo ukończenia szkoły
    Wszystkie dokumenty muszą być na xero do wzglądu weż ze sobą oryginały.
    I to wszystko ze Skarbowego nie wymagają niczego.
    POWODZENIA