PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy napisać maila? › Re: Czy napisać maila?
    From: Koziorozec <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy napisać maila?
    Date: Sun, 24 Aug 2008 23:58:09 +0200
    To: Krzysiek <h...@g...pl>

    Dnia 22-08-2008 o 14:25:46 Krzysiek <h...@g...pl> napisał(a):

    > Mam dylemat czy napisać do rekrutującej mnie osoby maila z zapytaniem o
    > wynik rozmowy.
    > [...]
    > Tym bardziej, że zostało nas dwóch i poza telefonem do osoby wybranej,
    > wystarczyło wykonać tylko jeden taki "negatywny" telefon...
    > [...]
    > Teraz nie wiem, co zrobić. Myślę o tym, aby napisać maila z zapytaniem o
    > wynik rozmowy. Jeśli się nie dostałem, chciałbym to wiedzieć już dziś,
    > żeby się bez sensu nie stresować, czekając na telefon, którego nie
    > będzie...

    Według mnie koniecznie będzie wykazanie inicjatywy z Twojej strony o ile
    nie zadzwonią w poniedziałek, np. do godziny 13:00, 14:00.

    Ale koniecznie skontaktuj się z nimi TELEFONICZNIE!

    Nie rób tego przez e-mail, bo to może być niezbyt pozytywnie odebrane,
    przede wszystkim ktoś może stwierdzić, że albo nie chciało Ci się
    zadzwonić, albo masz problemy w rozmowach bezpośrednich (bo
    łatwiej/bezpieczniej jest wysłać e-mail).

    Wysłanie e-maila z zapytaniem o tak ważną dla Ciebie rzecz to raczej
    informacja dla osoby z tamtej strony, że tak bardzo Ci nie zależy.
    I nie bój się, że wyjdziesz na osobę, której "zbyt mocno zależy", więc
    Twoje notowania spadną!
    Po prostu wystarczy pokazać, że jesteś człowiekiem konkretnym,
    punktualnym, lubisz dobrą organizację (dokończone sprawy, pamiętanie o
    terminach itd.).

    Najprawdopodobniej sprawa się przedłużyła, ktoś czegoś nie zrobił, ktoś o
    czymś zapomniał, nie można było się skonsultować. Poza tym nawet w bardzo
    porządnej firmie pracują LUDZIE, a ci - nie zawsze już są tak "porządni"
    ;) i dobrze zorganizowani.

    Faktycznie ktoś tu napisał, że to okres urlopowy i wyobraź sobie, że w
    sprawie zatrudnienia nowej osoby trzeba było się skonsultować z jakąś
    osobą (kierownik, dyrektor), która np. jeszcze jest na urlopie albo
    wyjechała w delegację.

    Krzychu, życzę Ci abyś dostał tę pracę, skoro tak Ci na niej zależy!
    Ale nie załamuj się, jeśli jej nie dostaniesz!
    Na pewno jest to przykre, zwłaszcza gdy tak nam zależy, ale
    "co nas nie zabije, to nas wzmocni"! :)

    --
    Koziorozec
    Ten sam co na forum IDG.pl :)