PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktoś wie na czym polega praca pracownika socjalnego? › Re: Czy ktoś wie na czym polega praca pracownika socjalnego?
    From: "Dorita" <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy ktoś wie na czym polega praca pracownika socjalnego?
    Date: Fri, 20 Sep 2002 12:01:20 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@aaf119.warszawa.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "Edyta Gałka" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ameq25$dh6$1@news.tpi.pl...
    > Od października zaczynam pracę przy warsztach terapii zajęciowej na
    > stanowisku pracownika socjalnego. Jest to praca z osobami upośledzonymi.
    Czy
    > ktoś może powiedzieć mi gdzie mogę dostać jakieś informacje na temat
    zakresu
    > zadań takiego pracownika i w ogóle na temat prawnej sytuacji osób
    > upośledzonych.
    > kontakt:e...@i...pl

    Jak to, czy tzn ze nie masz pojecia o tej pracy? to jak ja dostalas? Swoja
    droga gratuluje, bo sama chcialabym taka prace dostac, ale niestety... brak
    etatow.
    Jezeli bedziesz pracowac typowo jako pracownik socjalny, to twoim zadaniem
    beda sprawy papierkowe, wywiad srodowiskowy, zalatwianie kwestii pieniedzy,
    rozdysponowanie bezplatnych obiadow najbiedniejszym osobom. Pomoc rodzicom
    (ktorzy tego potrzebuja) w zalatwianiu spraw urzedowych.
    A na tematy prawne osob uposledzonych poczytaj sobie w statusach, ustawach,
    zapoznaj sie rodzajami stopni niepelnosprawnosci, z rodzajami grup
    niepelnosprawnosci i jakie prawa odpowiednim grupom przysluguja.
    Ciekawa jestem kim jestes z zawodu?

    pozdrawiam