PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakaś rozsądna alternatywa? › Re: Czy jest jakaś rozsądna alternatywa?
  • Data: 2003-04-14 12:30:47
    Temat: Re: Czy jest jakaś rozsądna alternatywa?
    Od: piotrr <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    z tą motywacją to zależy. kiedyś zwolniłem się z roboty i musiałem
    poszukać nowej. nie pamiętam żebym kiedykolwiek tak ciężko zasuwał jak
    wtedy poszukując sposobu na kasę na mleczko dla półrocznej córki... z
    zastanawiania się w kółko nad niedolą i niegodziwościami świata nic nie
    wynika. lepiej mieć niedoskonałe rozwiązanie które działa (daje kasę)
    niż doskonałe w teorii. tutaj Nina jest przekonująca, poprostu tak jak
    zagania do roboty świat wokół siebie, tak próbuje zaganiać narzekających
    bo sprawdziła tą metodę i to działa :)

    pozdr,