PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy CV nalezy dawac wraz ze zdjeciem? › Re: Czy CV nalezy dawac wraz ze zdjeciem?
  • From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy CV nalezy dawac wraz ze zdjeciem?
    Date: Tue, 19 Mar 2002 10:54:56 +0100

    Użytkowniczka "Janet" napisala:

    > Moim zdaniem to zrobila sie ostatnimi czasy lekka wiocha
    > z tymi zdjeciami. Bo niby po co komu Twoje zdjęcia.

    Podobno nie szata zdobi czlowieka a jednak sporo o drugiej osobie mozna
    sie dowiedziec na podstawie jej wygladu i zadne powiedzonko temu nie
    zaprzeczy. Nie wiem jak Ty, ale ja nie potrafilbym wybrac sie na rozmowe
    kwalifikacyjna do porzadnej firmy nie bedac pod krawatem. Prezencja jest
    obcnie bardzo wazna. Stad ta "moda" na zdjecia.

    > CV mowi o Twoim zyciu zawodowym a nie o tym jak wygladasz.

    Swoje zycie zawodowe dopiero zaczynam wiec moje CV jest praktycznie puste
    :(

    > Czesto ludzie sla zdjecia na pol strony albo jakies ksera.

    To juz jest przesada i zakraja na megalomanie :)

    > Sadze ze wysylanie zdjecia w przypadku braku adnotacji
    > przy oglioszeniu jest bezsensowne.

    No podobno zbytnia nadgorliwosc to jedna z gorszych cech...

    > Wychodzilo by na to ze wiekrze szanse maja Ci ktorzy wyslali
    > foto?!

    Pierwsze wrazenie...

    > Jezeli sie myle to proponuje jeszcze dllaczyc zdjecia rodzicow ,
    > rodzenstwa oraz najblizszej rodziny

    Po co te popadanie w skrajnosci? :)

    > ps.: lepiej pracowac i zdobywac doswiadczenie niz sie
    > fotografowac ( no chyba ze startujesz na modela albo modelke ).

    Gdy uzbieram wieksza ilosc odpowiednich fotek tez sprobuje. A co mi
    szkodzi? ;)

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __