PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzemu tak malo firm (o ile jakies to robia) nie podaja w ofertach swoich stawek › Re: Czemu tak malo firm (o ile jakies to robia) nie podaja w ofertach swoich stawek
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czemu tak malo firm (o ile jakies to robia) nie podaja w ofertach swoich
    stawek
    Date: Tue, 19 Sep 2006 13:43:30 +0200

    "Tomasz Kaczanowski" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Zaraz zaraz, jakie ugrac "prywatne wykorzystanie telefonu służbowego" -
    > jesli musze miec telefon sluzbowy to od razu prosze o podwyzke, nie
    > dosc, ze jestem bardziej dyspozycyjny

    Otrzymanie telefonu służbowego oznacza tylko tyle, że nie musisz korzystać
    ze swojego prywatnego. Nijak nie zwiększa to Twojej dyspozycyjności.
    Przecież jeśli nie masz ochoty, to możesz go po prostu nie odbierać po
    godzinach pracy (w zależności od jej charakteru oczywiście).
    Dlatego nie bardzo rozumiem, dlaczego otrzymanie telefony miałoby się
    automatycznie wiązać z przyznaniem podwyżki.

    > to musze uwazac by go nie zgubic/zepsuc ect.

    No to uważaj. Nic nie stoi na przedszkodzie.
    Co ma do tego podwyżka? Czy jeśli jej nie dostaniesz, to będziesz miał w
    d...e dobra (komórkę, laptopa, samochód), jakie otrzymałeś do dyspozycji od
    pracodawcy? Bo obawiam się, że wręcz zbowiązany będziesz do podpisania
    świstka o odpowiedzialności materialnej za ww. przedmioty.

    N.