PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobilibyscie na miejscu tego pana?(dlugie, z zycia wziete) › Re: Co zrobilibyscie na miejscu tego pana?(dlugie, z zycia wziete)
    From: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co zrobilibyscie na miejscu tego pana?(dlugie, z zycia wziete)
    Date: Sun, 7 Aug 2005 12:34:07 +0200
    Sender: v...@o...pl@chello081018198203.chello.pl

    "Olek" wrote in message news:pan.2005.08.07.10.20.28.78751@komputer.pl...

    | Hej,
    | Firma jest od poczatku zalezna od pracy Faceta. Bo zna od podszewki
    | systemy, na jakich oni pracuja oraz specyfike jednego z kluczowych
    | klientow. Ciekaw jestem jak oceniacie zachowanie Waznego - czlowieka,
    | ktory najwyrazniej uwaza Faceta za idiote, a przynajmniej nieudolnego
    | naiwniaka. Czy Waszym zdaniem w sytuacji Faceta warto przejmowac sie w
    | jakimkolwiek stopniu nim i firma X, dla ktorej niedlugo Facet stanie sie
    | wazny (ale nie Wazny ;-)) z powodu ruszajacych nowych projektow, czy po
> [...]

    Toż przecież tym mowa.... Niech uzależni firmę od siebie czyli niech
    rozpoczyna te wszystkie projekty i niech tylko on wie, o co w tym wszystkim
    chodzi... gdy się rozkręcą na dobre, niech idzie po podwyżkę i to nie taką
    rzędu 100 zł ;) Wtedy można pogrozic, że ma się inne _lepsze_ propozycję na
    rynku...
    Inna sprawa... skoro firma tak się zachowała, to może lepiej w takiej
    sytuacji uderyć w szkolenia... skoro nie chcą wyplacić kasy w gotówce, to
    niech wypłacą w szkoleniach... w końcu korzyści są ewidentne dla
    wszystkich - on sie na uczy i bedzie umial, a firma bedzie miala pracownika
    z wieksza wiedza... wtedy to dopiero bedzie cennym pracownikiem... tylko
    trzeba uwarzac, zeby nie chcieli jakiegos papiera, ze np. odpracuje w firmie
    iles tam...
    Aczkolwiek zanim zrobi cokolwiek niech sie zastanowi, czy aby napewno firma
    i warunki w firmie mu sie az tak nie podobaja i chce odejsc ot tak sobie...
    jednym słowem niech się prześpi z decyzjami, ponieważ jak na razie widzę, że
    tego Faceta krew zalewa i najchętniej to by poszedł i strzelił co po
    niektórym kilka razy po pysku... ;)

    Bożenka :-)
    słoneczna miodzio dziewczyna