PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo wybrac studia podyplomowe z Nowoczesnych siecie teleinf. na AGH czy kurs podstawowy CCNA? › Re: Co wybrac studia podyplomowe z Nowoczesnych siecie teleinf. na AGH czy kurs podstawowy CCNA?
    From: "Sebek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.regionalne.krakow
    Subject: Re: Co wybrac studia podyplomowe z Nowoczesnych siecie teleinf. na AGH czy
    kurs podstawowy CCNA?
    Date: Wed, 24 Sep 2003 16:37:22 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@host-62-141-204-132.lublin.mm.pl

    > pierwsza przyjemnosc kosztuje 5 K PLN a 4 moduly kursu ok 3,2 K PLN
    > co moze sie bardziej przydac, na co wieksza uwage zwroci potencjalny
    > pracodawca?
    > troszke OT ale moze ktos z tubylcow uczestniczyl w jednym lub drugim i
    > moze podzielic sie wrazeniami?
    > bede wdzieczny za wszelkie sugestie
    > s.

    Ja jestem po kursie CCNA i zdalem tez w wakacje egzamin. Co jest lepsze to
    wlasciwie ciezko mi powiedziec bo sam jestem jeszcze na studiach dziennych,
    wiec nie mialem jeszcze okazji szukac pracy. Musisz jednak wiedziec ze CCNA
    to jest najnizszy certyfikat Cisco, mozna powiedziec podstawa do zdobywania
    kolejnych wyzszych. Posiadanie tylko tego raczej nie zapewni Ci pracy, moze
    w polaczeniu z innymi rzeczami np. studiami w tym kierunku. A dobrze jest
    tez wiedziec ze CCNA a takze inne certikfikaty Cisco wazne sa przez 3 latam,
    po tym czasie trzeba ponownie podchodzic do egzaminu.

    Pozdrawiam

    Sebastian