PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo na stanowisku asystenka jest potrzebne › Re: Co na stanowisku asystenka jest potrzebne
  • Data: 2004-08-06 15:15:44
    Temat: Re: Co na stanowisku asystenka jest potrzebne
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ech ja jestem po studiach informatycznych... tyle ze nie chce programowac
    bo
    > idzie mi to wyjatkowo marnie.
    > wiec ja jestem w stanie pisac dok.techniczna po miesiacu. oczywiscie przy
    > wspoludziale programistow:)

    Droga Izzo :))
    To teraz jestesmy w domu. Jesli siedzisz w zespole i klepiesz dokumentacje
    to ty nie jestes niczyja asystenka tylko zwyklym czlonkiem zespolu. W kazdej
    firmie siedza ludzie od dokumentacji - to oczywiste i oni sa rownoprawnymi
    czlonkami zespolu developerskiego. Wiec nazywanie cie 'asystenka' raczej
    jest niepoprawne. Nikomu nie asystujesz, nikomu nie pomagasz tylko
    wykonujesz wlasna prace. A ze ta praca to praca zespolowa, jest faktem i tak
    jest wszedzie.

    Tomek