PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo na stanowisku asystenka jest potrzebne › Re: Co na stanowisku asystenka jest potrzebne
  • Data: 2004-08-04 09:38:16
    Temat: Re: Co na stanowisku asystenka jest potrzebne
    Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zapytam inaczej:
    czy nie chcialbys miec asystentki do dzialu "piekarzy" ze znajomoscia tego,
    co to jest pieczywo francuskie, włoskie (i ajkie tam jeszcze są)
    - nie po to, by sama je piekła i byłą w tym sepcem, ale po to, by
    orientowała się, o co w firmie chodzi, czym zajmuje się taki dział etc....?

    wydaje mi sie (cytująca nie przytoczyłą całego ogłoszenia, a z niego raczej
    nie wynikało, że potrzebują _specjalisty_ w tamtych zagadnieniach), że w tym
    ogłoszeniu chodziło o to samo:
    czyli o to, żeby asystentka nie była "zielona" w tych zagadnieniach..
    jeśli ktoś jej powie: że ma posegregować jakieś dokumenty, to żeby się nie
    przestraszyła jakąś "chińszczyzną", tylko, żeby wiedziała, o co chodzi i
    komu "coś tam" przekazać etc....

    to samo tyczy chyba wszystkich tego typu ogłoszeń (asystenckich) - żeby
    asystentka wiedziała, czym zajmuje się jej dział... nie?
    wydaje mi sie to zrozumiałe i nie widzę w tym nic dziwnego.

    pzdr.

    --
    ZygZag
    at autograf pl