PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo myślicie o irydologach ? › Re: Co myślicie o irydologach ?
  • Data: 2005-06-09 20:36:10
    Temat: Re: Co myślicie o irydologach ?
    Od: ve <v...@v...vwed> szukaj wiadomości tego autora

    > Co myślicie o irydologach ?

    Lekarze sie z nich smieja.. i ja raczej tak ale.. bo jest ale
    Historia prawdziwa bo moja.
    Mialem omdlenie.
    No i lekarze nie potrafili znalezc przyczyny.
    Ktos tam mnie zapisal do tego irydologa a ja - glosny przeciwnik "rak
    ktore lecza" powiedzialem, dobra pojde i posmieje sie.
    No i rzeczywiscie, poszedlem obsmiac sie .. stwierdzilem, nic mu nie
    powiem.. niech zgaduje co mi jest i niech szuka przyczyny.

    No i dobra, siadam u goscia na krzeselku. Gosciu mowi: broda tu.... No i
    nachylam sie, opieram przed wizjerem, cos tam jeszcze krece glowa.. 2, 3
    sekundy nim sie usadowilem. Patrze a gosciu juz zerka przez te swoje
    zielone szkielko... mowie wiec: dobra gotowe, mozemy zaczynac.. a gosciu
    na to: "Czy ma Pan jakies problemy z zawrotami glowy?"

    Myslalem, ze spadne z krzesla... normalnie po prostu doslownie powalilo
    mnie z nog.. szok totalny. Po tym stwierdzeniu, ktore mu zajelo 2
    sekundy po prostu wymieklem.

    Pozniej na spokojnie przesledzilem historie kontaktow z nim/jego
    firma... i nie ma mowy o tym, zebym wczesniej cos przebakiwal, ze chce
    przyjsc bo mi sie w glowie kreci....

    Potem zalecil jesc orzechy, migdaly i inne taki typu suszone sliwki..
    ogolnie nic nadzwyczajnego i fajnie bylo.. kazal przyjsc ponownie, nie
    przyszedlem.. do dnia dzisiejszego nie wiem co bylo faktycznym stanem
    mojego zakrecnia w glowie.. wiec nie wiem czy to co on wykryl jest
    prawda.. niemniej jednak po takiej diagnozeie mysle, ze staruszki sa w
    stanie na pewno zwariowac :)

    Suma summarum.. cos w tym musi byc, tzn w oczach.. i mysle, ze czasem
    mozna cos wyczytac, jednak prosze tego nie traktowac jako glowne zrodlo
    wiedzy do dalszego leczenia...