PracaGrupypl.praca.dyskusjeChce wyjechac z Polski na zawsze - jak to zrobic? › Re: Chce wyjechac z Polski na zawsze - jak to zrobic?
    From: "Łukasz W." <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chce wyjechac z Polski na zawsze - jak to zrobic?
    Date: Sun, 14 Nov 2004 16:27:54 +0100

    > Tyle, że przez te 5 lat niestety ale cofasz się w rozwoju. Nie wiem w
    > jakiej branży pracowałeś ale zapieprzając w przy myciu garów czy kibli
    > nie masz wiele czasu na jakąkolwiek nauke czy szeroko rozumiany rozwój
    > własny. W rezultacie może i odłożysz jakąś kase, tyle że powrót do
    > właściwego zawodu może byc już trudny bo raz że, wypadasz z obiegu a dwa
    > to nie zdobywasz żadnego adekwatnego doświadczenia. To też warto wziąć
    > pod uwagę.

    tak się przypatruje Waszej dyskusji i własnie ten aspekt brałbym jako główny
    przy podejmowaniu decyzji związanej z wyjazdem
    od jakichś 6 lat zawsze na wakacje gdzies sobie jezdze popracować, jednak
    jeszcze jestem studenten (ostatni rok informatyki)
    coraz częsciej myslę o wyjeździe na dłużej po skończeniu studiów ale jedno
    mnie trzyma - po obserwacjach poloni pracującej za granica bo taka głównie
    można spotkać, ludzie tam pracujący mimo ze zarabiają pieniążki (nieraz
    konkretne, nieraz mniej), niestety często nie rozwijają sie w kierunku w
    którym by chcieli, by np. po przyjeździe podjąc prace w swoim wyuczonym
    zawodzie, i tak w przypadku informatyka gdzie technologia zmienia sie "z
    dnia na dzień" , bedzie dużo do nadrobienia po powrocie, co innego z
    budowlańcem choć tez kwestia sporna
    mam praktycznie zerowe doświadczenie w swoim zawodzie a co za tym małe
    pojecie, jadnak na mój gust wysokość płacy zależy (przynajmniej powinna) od
    umiejetności których jakby nie było można nabyć głównie podczas wykonywania
    zawodu - choć niestety w naszym kraju z tym różnie jest

    Łukasz W.

    http://www.corsa.friko.pl - sprzedam