PracaGrupypl.praca.dyskusjeCena za strone www › Re: Cena za strone www
  • Data: 2005-04-06 09:52:30
    Temat: Re: Cena za strone www
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Acha - i jeszcze nalezy dopowiedziec, bo moze troche rozpedu w druga strone
    nabralem z tymi cenami ale to dla pokazania innego nastawienia troche.

    Otoz sam jestem webmasterem - na etacie w firmie handlowej. Placa minimalna
    krajowa + czasem 200-300zl premie. Pracuje od paru miesiecy, teraz mamy
    renegocjowac umowe, mam nadzieje na bardziej godziwe warunki.
    Oczywiscie ktos moze powiedziec ze i jak psuje rynek, ale generalnie
    miesiecznie wychodzi ze tworze jakies 2/3 serwisu (chca miec ich kilka),
    modyfikuje stare, a przy okazji z racji wiedzy w hardware tez czasem wpadne
    do firmy reanimowac jakis komputer.

    Nie jest dobrze, ale nie jest najgorzej biorac pod uwage bezrobotne tlo
    wokol. Ale gdyby mi ktos powiedzial ze za te strony daje 100zl od sztuki to
    prawde mowiac nawet zegnac by mi sie kulturalnie nie chcialo. Ogolnie te
    3000zl za 3 serwisy + modyfikacje + helpdesk wzialem, nie jest to duzo, ale
    jak to mowia - pracuje na razie na doswiadczenie.

    Zycze i Tobie powodzenia, na rynku jest ciezko, ale jak bedziemy brac
    zlecenia po 100zl to niedlugo bedziemy jak Ci azjaci pracowac w szopach za
    stawki ktore pozwola kupic chleb i mleko czasem.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl