PracaGrupypl.praca.dyskusjeCena za strone www › Re: Cena za strone www
  • Data: 2005-04-07 09:56:08
    Temat: Re: Cena za strone www
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 7 Apr 2005 08:43:04 +0200, na pl.praca.dyskusje, Krzysiek napisał(a):

    > Generalnie jest to moja pierwsza taka usluga dla kogos, podobno strona
    > www.automotortest.pl byla zrobiona za wlasnie 100zl. Technicznie "moja"
    > strona bedzie troche bardziej rozbudowana. Niestety nie znam kogos kto
    > robilby takie uslugi i praktycznie nie mam punktu odniesienia (dlatego pisze
    > tu). Podejzewam ze gdybym wycenil na wiecej niz 300zl podziekowanoby mi za
    > pomoc.

    Strona nie blyszczy pieknem ani zaawansowaniem. Ot prosta informacyjna, z
    pewna iloscia niewielkich bledow - taka sobie stronka. Ale za 100zl bym sie
    takiej nie tknal.

    Pomysl o tym ile by Ci zajelo stworzenie jej. I ile potem czasu poswiecisz
    na modyfikacje, rozmowy, ustalenia. Dodaj koszty. Jesli w ogole cos
    zarobisz, to niewiele, a pare dni zapewne Ci zejdzie (sama praca nad strona
    to moze byc kilka godzin, ale zmiany, ustalenia i wszystko wokol juz
    dluzej).

    Jesli ktos wzial za te strone 100zl to jest glupi. Pierwszy klient ktory
    dzieki tej stronie przyjdzie do zakladu zwroci natychmiast te kwote :)
    A gdyby tak ja zrobic nieco profesjonalniej i wypromowac, to tych klientow
    mogolby byc z deka wiecej. Ale to kosztuje.

    Nie mowie ze strona jest warta tysiace zlotych, ale przynajmniej te
    200-300zl sie nalezalo.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl