PracaGrupypl.praca.dyskusjeCena za strone www › Re: Cena za strone www
  • Data: 2005-04-06 12:55:50
    Temat: Re: Cena za strone www
    Od: Jacek Konieczny <j...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-04-06, Rafal 'Raf256' Maj <s...@r...com> wrote:
    > k...@p...onet.pl news:m0sjl0sxog5s.1c0ttolhrh5p6.dlg@40tude.net

    > Za 100 to ja moge zrobic strone taka na "5 godzin", czyli copy/paste do
    > szablonu, wrzucic logo (lekko poprawic moze) sutawic kolory, gotowe.

    Co ciekawsze, to jest (no, może być) i tak więcej niż wiele firm ma.
    Czasem więc może to mieć sens. Czasem wiele bym dał, żeby trafić na taką
    stronę z podstawowymi informacjami o firmie (co robią plus numer
    telefonu i e-mail, gdzie dowiem się więcej) niż różne bajeranckie
    dziesięciopoziomowe "portale", gdzie potrzebnych informacji trzeba się
    naszukać, czy takie małe wizytówki, ale straszydła zrobione przez synka
    prezesa.

    Pozdrowienia,
    Jacek