PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV w obcych językach... › Re: CV w obcych językach...
  • From: "Maciek Marchewczyk" <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV w obcych językach...
    Date: Fri, 4 Feb 2005 14:04:56 +0100

    Użytkownik "marek" <m...@b...com> napisał w wiadomości
    news:42036aad$0$47684$ed2619ec@ptn-nntp-reader02.plu
    s.net...
    > "Maciek Marchewczyk" <m...@m...com> wrote in message

    s.net...

    > a to nie jest jakis sposob (auto)weryfikacji wstepnej?
    tak, jesli takie wymaganie zostanie jasno wyrazone

    W sumie... jesli
    > firma nie podaje, w jakim jezyku "chce" otrzymac cv. Kandydat zaklada, ze
    > firma zaklada, ze jezyk polski zna, ale jeszcze nie zweryfikowala jego
    > niemieckiego. No to sle cv po niemiecku. Hm?
    > Jest / byla pewna agencja tlumacz. w Londynie, ewidentnie Polacy, ale
    > strona
    > po angielsku. No i w jakim jezyku mam im slac cv? Mozna zadzwonic i
    > zapytac,
    > fakt.

    jestem w Polsce, dalem w Polsce ogloszenie dla polskich tlumaczy
    nie podajac konkretnego poszukiwanego jezyka
    za chwile dostane oferty po chinsku ;))

    > Ale jesli jestes polskim "agentem" w Polsce (czy my sie juz nie
    > spotkalismy
    > w pl.hum.tlumaczenia?) to sprawa jest rzeczywiscie jasna.

    tez tak sadze...
    bardzo mozliwe :))

    Moja uwaga co do CV w obcych jezykach wynika z moich doswiadczen, ale
    stosuje sie nie tylko do mojej branzy - nie wiem, czy osoba rekrutujaca w
    polskiej filii firmy hiszpanskiej naprawde musi dostawac CV po hiszpansku,
    gdy szuka speca od jakosci produkcji... na przyklad.
    MM