PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV w obcych językach... › Re: CV w obcych językach...
    From: "marek" <m...@b...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV w obcych językach...
    Date: Fri, 4 Feb 2005 12:33:59 -0000

    "Maciek Marchewczyk" <m...@m...com> wrote in message
    news:42029454$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "marek" <m...@b...com> napisał w wiadomości
    s.net...

    > Nie. Jest jak mialo byc. Jest. Pierwszym OBCYM jezykiem...

    no tak, podstawowy problem: czytanie ZE ZROZUMIENIEM. Przepraszam.

    > Mam kandydata na tlumacza, wierze, ze zna niemiecki, ale nie musi mnie o
    tym
    > przekonywac poprzez wysylke CV w tym jezyku, ktorego ja przeciez nie musze
    > znac, to on jest od tego, nie ja :)))

    a to nie jest jakis sposob (auto)weryfikacji wstepnej? W sumie... jesli
    firma nie podaje, w jakim jezyku "chce" otrzymac cv. Kandydat zaklada, ze
    firma zaklada, ze jezyk polski zna, ale jeszcze nie zweryfikowala jego
    niemieckiego. No to sle cv po niemiecku. Hm?
    Jest / byla pewna agencja tlumacz. w Londynie, ewidentnie Polacy, ale strona
    po angielsku. No i w jakim jezyku mam im slac cv? Mozna zadzwonic i zapytac,
    fakt.
    Ale jesli jestes polskim "agentem" w Polsce (czy my sie juz nie spotkalismy
    w pl.hum.tlumaczenia?) to sprawa jest rzeczywiscie jasna.

    marek