PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do 10 na raz ? › Re: CV do 10 na raz ?
  • Data: 2005-10-25 22:29:42
    Temat: Re: CV do 10 na raz ?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to pokaż sensowny problem, bo nie wiem o co w zasadzie
    > pytasz? Wychodzi, że o to jak się umawiać...

    Moze moje pytanie, powinno wygladac tak, jaki sredni przedzial czasowy od
    wyslania CV jest potrzebny , zeby pracodawca sie odezwal. O ile mozna
    odsunac rozpoczecie pracy ( zakladam 1 miesiac max ). Nie chodiz oto, ze mam
    problem ,zeby ich wszystkich poumawiac badzmy szczerzy chyba nikt nie ma
    takich problemow ;) Chodzi oto, zeby zawczesnie nie podjac pracy , kiedy
    moze sie okazac, ze bedzie lepsza oferta lub po prostu bardziej
    interesujaca.
    Jarod