PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrakuje listonoszy › Re: Brakuje listonoszy
  • Data: 2007-07-04 06:31:33
    Temat: Re: Brakuje listonoszy
    Od: robbi <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    skarb napisał(a):
    > Użytkownik "robbi" napisał
    >
    > A ja rok temu poznałam listonosza z Tarnowa, który mówił, że u nich każdy
    > listonosz trzyma robotę, bo z "końcówek" przekazów wyrabiają drugą pensję.

    Jak ma dobry rejon - to jak najbardziej ma szanse na sowite koncowki.
    Szczegolnie intratne sa rejony gdzie mieszkaja emerytowani mundurowi.
    Ale niestety czesto i gesto ludzie coraz czesciej emerytury i inne
    swiadczenia maja przekazywane na konto i listonosz nie ma szans na
    sensowne koncowki.

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.