PracaGrupypl.praca.dyskusjeBo Polaka trzeba szanowac ! › Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
  • Data: 2006-09-14 08:49:53
    Temat: Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał

    > No człowieku nie rozśmieszaj ludzi !! Nie masz czasu pokazać pracownikowi
    > jak działa fax, czy faktura ??

    Nie, nie mam czasu. Co jest w tym dziwnego? Z choinki się urwałeś?
    Tak samo, jak nie mam czasu uczyć inżyniera zasad fizyki czy zasady
    działania pompy zębatej.
    Tak samo jak nie mam czasu (a i możliwości, bo nie znam się na tym za
    dobrze) uczyć ksiegowej prawa podatkowego.
    Liczę, że przyjdą do mnie z taką wiedzą (popartą doświadczeniem i/lub
    odpowiednim certyfikatem).

    > I jeszcze liczyłeś że człowiek który coś
    > potrafi przyjdzie za 500-1000 zł ?

    Masz szklaną kulę? To ją wymień, bo cosik szwankuje.
    Nigdzie nie napisałam tego, co sugerujesz.

    BTW - na ile Ty wyceniasz umiejętność obsługi faxu, rejestracji faktury (nie
    zaksięgowania - rejestracji!) czy zrobienia kawy klientowi?

    > Z chęcią byś te 500 pewnie dał ?

    Dał_A_bym tyle, na ile sama wyceniam pensję na tym stanowisku.
    G...o Cię obchodzi jaka to kwota.
    Ale jeśli uważasz podobnie, jak owe dziewczę po ogólniaku, że należy się
    5000-10000 zł, to zacznij się leczyć, zanim będzie za późno. Jej tego siłą
    rzecz nie napisałam - Tobie mogę.

    > Zamiast o 9 wstań wcześniej.

    Jak wyżej - dobrze się czujesz?
    Jakie możesz mieć pojęcie, o której wstaję i co to w ogóle ma do rzeczy?

    > Według KP każdy pracownik przed przystąpienienim do
    > danej pracy powinien mieć "przeszkolenie stanowiskowe".

    Co innego zapoznanie pracownika ze stanowiskiem i obowiązkami, a co innego
    nauczanie od podstaw.
    Obudź się człowieku i zacznij myśleć, zanim cokolwiek jeszcze w tym stylu
    napiszesz.

    > Oj rozpuściliście się "przedsiębiorcy" ale ro już wam się kończy.
    Wyszkoleni
    > pracownicy pomalutku z rynku będą znikać za takie psie pieniądze.

    Sorki, ale przestań bredzić jak potłuczony, a zacznij czytać ze
    zrozumieniem.
    O jakich_wyszkolonych_pracownikach piszesz?

    N.