PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bo Polaka trzeba szanowac !

  • 1. Data: 2006-09-11 09:28:03
    Temat: Bo Polaka trzeba szanowac !
    Od: "[AmEr]" <n...@m...pl>

    http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,3606006.htm

  • 2. Data: 2006-09-11 10:57:23
    Temat: Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,3606006.htm

    Aaa tam szanować... Po prostu bezrobocie jest i w d.pach się poprzewracało
    robolom zwykłym...

  • 3. Data: 2006-09-11 11:10:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Any User wrote:

    > Aaa tam szanować... Po prostu bezrobocie jest i w d.pach się poprzewracało
    > robolom zwykłym...

    Niestety ludzie sie nie szanuja, ci co pracuja daja sobie wchodzic
    czesto na glowe. Teraz mamy tego owoce, pracodawcy mysla, ze wszystko im
    wolno, a Twoj czas jest z gumy.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 4. Data: 2006-09-11 11:18:49
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "[AmEr]" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,3606006.htm

    650zł za miesiąc pracy i to wcale nie lekkiej, gdzie zasiłek jest 450zł(?).
    Jakoś mnie ta postawa tych robotników nie dziwi...

    M.

  • 5. Data: 2006-09-11 12:09:00
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "[AmEr]" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 650zł za miesiąc pracy i to wcale nie lekkiej, gdzie zasiłek jest
    450zł(?).
    > Jakoś mnie ta postawa tych robotników nie dziwi...

    Zaraz się odezwią ci co powiedzą że w takim przypadku zasiłek trzeba
    obniżyć. Najlepiej jakby było jak w XVI wieku że Pana trzeba było prosić czy
    można wieś/prace zmienić.

  • 6. Data: 2006-09-11 12:18:34
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "[AmEr]" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,3606006.htm

    YEA - za 650 może sie przeniose do Szczecina, odliczając dojazd to pewnie z
    550 mi zostanie, za mieszkanie zapłace może z 700 czyli TYLKO 150 JESTEM DO
    TYŁU.

  • 7. Data: 2006-09-11 12:18:44
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Mon, 11 Sep 2006 14:09:00 +0200, Michał napisał(a):

> [...]
    >
    > Zaraz się odezwią ci co powiedzą że w takim przypadku zasiłek trzeba
    > obniżyć. Najlepiej jakby było jak w XVI wieku że Pana trzeba było prosić czy

    jaki zasilek? sprawdz sobie ilu ludzi bierze zasilek.
    Polska zasilkowa to mit.

  • 8. Data: 2006-09-11 13:01:06
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    > jaki zasilek? sprawdz sobie ilu ludzi bierze zasilek.
    > Polska zasilkowa to mit.

    To ja wiem bo sami mnie wywalili jak nie chciałęm iśćza 650 ...

  • 9. Data: 2006-09-11 14:22:35
    Od: "lisica" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "[AmEr]"
    > http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,3606006.htm

    Ja tez sie dawniej dziwilam jak to jest ze zlym ludziskom nie chce sie pracowac
    i wybrzydzaja na minimum krajowe. Dopiero po chwili przyszla refleksja
    zaczepiona w realiach. Na przyklad gdyby rodzic dwojki dzieci mial przyjac
    oferte za 650 na reke, oznaczaloby to koniecznosc miesiecznych wydatkow:
    wykupienia biletu (44.80 na jedna linie: z pracy i do pracy) oraz opieki nad
    dwojka dzieci (opcja najtansza: 500 zl przedszkole). Oznaczaloby to, ze dostaje
    100 zl za miesiac pracy (!!!). Kto sie odwazy powiedziec, ze to jest tego warte?
    -
    Asia

  • 10. Data: 2006-09-11 16:12:32
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lisica" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dostaje
    > 100 zl za miesiac pracy (!!!). Kto sie odwazy powiedziec, ze to jest tego

    Jaka dwójka dzieci ???!!! Przelicz sobie ile kosztuje wynajęcie mieszkania +
    opłaty + wyżywienie + 50 miesięcznie na jakies wydatki typu ubranie - to
    totalne minimum !!!