PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie !!! Proszę o opinię bezrobotnych !!! › Re: Bezrobocie !!! Proszę o opinię bezrobotnych !!!
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie !!! Proszę o opinię bezrobotnych !!!
    Date: Sat, 27 Mar 2004 23:28:40 +0100

    Użytkownik "Piotr Hosowicz" <n...@i...domain.net> napisał w
    wiadomości news:c44rf5$3q8$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > chociaż jest oczywiśćie pytanie czy potrafią. Ci co nie potrafią - niech
    > ich szlag trafi, i tak tuczą dupę od pietnastu lat, starczy, już się
    > nakradli (pieniędzy i czasu, piętnaście lat budowy sojalizmu zmarnowane).
    >
    > Aha, co do szczegółów ankiety :
    >
    > KTÓRA Z WYMIENIONYCH FORM PRZECIWDZIAŁANIA BEZROBOCIU JEST WEDŁUG
    > PANA(I)
    > OCENY NAJBARDZIEJ EFEKTYWNA DLA ZMIEJSZENIA BEZROBOCIA ?
    >
    > ... plus kilka możliwych odpowiedzi, tylko brakuje odpowiedzi "żadna".
    >
    > Dalej : KTÓRE METODY OGRANICZANIA BEZROBOCIA UWAŻA PAN(I) ZA

    Przylaczam sie do uwag. Podeslalem wczoraj temu gosciowi maila o tresci,
    ktora skopiuje ponizej, ale nie odpowiedzial ani "czesc", ani "pocaluj mnie
    w dupe"
    "Proponuje zalozenie ankiety na temat z czego utrzymuja sie bezrobotni i ich
    rodziny

    - pensja wspolmalzonka
    - pomoc z pensji innych czlonkow rodziny
    - pomoc z emerytury innych czlonkow rodziny
    - pomoc z renty innych czlonkow rodziny
    - mieszkanie z innymi czlonkami rodziny oplacajacymi potrzeby bytowe
    bezrobotnego
    a- z pensji
    b - z emerytury
    c - z renty
    - praca na czarno
    - przemyt
    - drobne przestepstawa (oszustwa. wyludzenia, zebranina)
    - inne formy zasilkow panstwowych i organizacji charytatywnych

    Sadze, ze tego typu ankieta moze dac ciekawe informacje na temat sytuacji
    spolecznej w przypadku np problemow z wyplatami emerytur lub ograniczenia
    liczby rencistow.
    Wg mnie nie ma rozruchow spolecznych jedynie dzieki temu, ze duza czesc
    bezrobotnych wegetuje dzieki pomocy emerytow i rencistow z najblizszej
    rodziny, jedynych osob posiadajacych stale "dochody" w ich otoczeniu."

    > Pozdrawiam,
    > Piotr Hosowicz

    Pozdrawiam
    Krzysztof