PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie !!! Proszę o opinię bezrobotnych !!! › Re: Bezrobocie !!! Proszę o opinię bezrobotnych !!!
    From: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie !!! Proszę o opinię bezrobotnych !!!
    Date: Sat, 27 Mar 2004 22:25:34 +0100

    Paweł Czerwiński wrote:
    > Serdecznie Witam
    > Prowadzę badania naukowe na temat bezrobocia w Polsce. W związku z czym
    > potrzebuje Twojej pomocy. Czy możesz poświęcić mi chwilę swojego cennego czasu
    > i odpowiedzieć mi na kilka pytań ?! Jeżeli tak kliknij na link poniżej,
    > przeniesie cię na stronę z ankietą. Wypełnienie ankiety zajmuje jedyne około
    > trzech minut.
    > Za okazanie zrozumienia, życzliwość i pomoc serdecznie Ci dziękuję.
    > Pozdrawiam
    >
    > Paweł Czerwiński
    >
    > http://www.bezrobociepl.republika.pl/ankieta.html

    Cała ta ankieta to jedna żenada, winszuję "zacięcia" badawczego, nie ma
    co. Receptą na bezrobocie jest to, żeby się politykierzy i rozmaici
    "badacze" od siedmiu boleści, dostarczający "argumentów" politykierom -
    odpierdolili od bezrobotnych i pracodawców. A diagnoza jet prosta -
    zlikwidować ZUS, wprowadzić podatek liniowy na poziomie rzędu 5%, a
    najlepiej podatek pogłówny na poziomie 3-4 kPLN przy likwidacji
    _wszystkich_ innych podatków, wypierdolić na zbity ryj wszystkich tych
    duporyjów urzędowych, żeby się zabrali do normalnej wartościowej pracy,
    chociaż jest oczywiśćie pytanie czy potrafią. Ci co nie potrafią - niech
    ich szlag trafi, i tak tuczą dupę od pietnastu lat, starczy, już się
    nakradli (pieniędzy i czasu, piętnaście lat budowy sojalizmu zmarnowane).

    Aha, co do szczegółów ankiety :

    KTÓRA Z WYMIENIONYCH FORM PRZECIWDZIAŁANIA BEZROBOCIU JEST WEDŁUG
    PANA(I)
    OCENY NAJBARDZIEJ EFEKTYWNA DLA ZMIEJSZENIA BEZROBOCIA ?

    ... plus kilka możliwych odpowiedzi, tylko brakuje odpowiedzi "żadna".

    Dalej : KTÓRE METODY OGRANICZANIA BEZROBOCIA UWAŻA PAN(I) ZA
    NAJPOTRZEBNIEJSZE ?

    Brakuje odpowiedzi "żadne".

    I tak dalej i dalej.

    --