PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Data: 2007-05-22 11:25:03
    Temat: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: Sheer <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > Bardziej serio - duże litery mają w założeniu być wyrazem szacunku,
    > atencji. Szacunku nie otrzymuje się za nic ani ot tak sobie, za samo
    > istnienie. Na szacunek trzeba sobie zasłużyć, a to trwa i wymaga poznania
    > człowieka, aby szacunku do niego nabrać. Aby się przekonać, że jest on
    > szacunku wart.

    ja osobiście mam w zwyczaju obdarowywać nieznajomą osobę tym minimum
    szacunku a priori i zwracać się doń pisząc zaimki z dużej litery

    jeśli jednak zorientuję się, iż swoim postępowaniem taż osoba nie zasługuje
    na mój szacunek wówczas czynię odwrotnie

    co do osoby 'Kiry' to przekonałem się, iż jest ona obrzydliwie *CYNICZNA*

    boję się takich ludzi

    i ich nie szanuję

    ale nie chcę zaczynać personalnej wojny z nikim,
    pewnie niepotrzebnie to wogóle piszę

    --
    Sheer