PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Data: 2007-05-22 11:02:13
    Temat: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: Sheer <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasek wrote:
    > Wracajac do przykladu USA, to wiesz, ze kodeks pracy w tym kraju mozesz
    > spisac na jednej kartce A4? Nie ma platnych urlopow macierzynskich,
    > pracodawcy zatrudniaja kogo chca i wszyscy sa szczesliwi?

    no właśnie! na jednej tylko kartce, ale na *EQUAL* *OPPORTUNITY* *POLICY*
    miesjce się tam znalazło!

    czy to o czymś nie świadczy?

    widać, jeśli Amerykanie mają wybrać KILKA PODSTAWOWYCH wartości których do
    upadłego trzeba bronić to na pewno będzie to BEZWGLĘDNE ZWALCZANIE
    *DYSKRYMINACJI* co do rasy, płci i wieku!

    > Nie zachlystuj sie tym fragmentem filozofii co go liznales. Bo filozofia
    > a rzeczywistosc to 2 rozne rzeczy.

    akurat filozofią egzystencjalizmu pasjonuję się od czasów szkoły średniej
    pewnie właśnie dlatego, iż pokazuje ona wyjątkowo bezlitośnie tragizm życia
    człowieka, wyjątkowo dużo ma wspólnego z rzeczywistością o której ludzie
    ROZPACZLIWIE próbują nie pamiętać, wypierać, oszukiwać się - niestey
    większość robi to bardzo prymitywnie,
    próbuje sobie wmawiać, że:
    "MNIE TO NIGDY NIE MOŻE SIĘ ZDARZYĆ"
    itp. itd. ...

    > Polska i tak zrobila duzy postep jezeli chodzi o dobor pracownikow.

    teraz Polska znajduje się w Unii Europejskiej, 70% prawodawstwa
    obowiązującego obecnie w Polsce jest "narzucone" przez UE
    (thanks God!)

    i zapewniam cię, jeśli ktoś się wkurzy i poda do sądu parę ogłoszeń o pracę,
    lub nagrane na mp3 player pozamerytoryczne uwagi co do wieku wypowiedziane
    na którymś etapie rekrutacji to: PRACODAWCA NIE MA SZANS!

    a kandydat będzie sobie mógł darować szukanie pracy na jakiś czas
    bo będzie mógł żyć z wypłaconych karnie przez
    daną buracką firmę (pieniężnych) ODSZKODOWAŃ MORALNYCH!

    --
    Sheer