PracaGrupypl.praca.dyskusjeAutentyk z CV › Re: Autentyk z CV
  • Data: 2005-07-25 09:46:00
    Temat: Re: Autentyk z CV
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a na http://niusy.onet.pl http://usenet.gazeta.pl i

    pomyłka, na news.onet.pl nie ma... nie ta kafejka ;o)))

    > http://groups.google.pl sprawdzałeś?

    oj, czy Wy koledzy czasem nie przesadzacie z tym google?
    poza tym skąd wiesz, że nie zajmuję się wywózką ścieków i
    będę umiał to sobie znaleźć...

    Dla Tych którym (wycięto):

    W odpowiedzi na ogłoszenie o pracę dla programisty w naszej
    firmie
    (wymagania:
    * doświadczenie w projektach w technologii Java lub
    J2EE
    * znajomość Spring, Hibernate, Ant, Eclipse, UML
    ) przyszło CV w którym możemy przeczytać (pisownia
    oryginalna):

    "Języki programowania asembler, C, C++ są prze zemnie
    preferowane z
    uwagi na niskopoziomowość i efektywność kodu choć także
    bardzo
    dobrze znam OCaml wraz CamlTk, LablTk, MLTk a ponadto Algol
    68 i Fortran
    ..."

    "... o językach Basic, Java, Cliper, dBase mam bardzo złe
    zdanie, są dla
    mnie pseudo językami i tak np. Java jest ekstremalnie
    uproszczonym językiem, wystarczy porównać do OCaml-a i
    zarazem o bardzo
    małej efektywności a w konkluzji niegodna poznania."

    "... preferuję języki o niskopoziomowej architekturze i
    małym narzucie
    czasowym, stąd bierze się moja niechęć do stosowania
    narzędzi typu RAD
    i pseudo języków np: Basic, Javy."

    "... W powyższym zestawieniu pominołem bardzo obszerną listę
    narzędzi
    typowo crackerskich, które mi są b.dobrze znane i zapewniam,
    że umiem je
    stosować."

    eeee, taki temat... można się zawieść... czy: zawieźć ;o)))?